.

.
Hare Krishna! _/\_

domingo, 1 de março de 2015

HARE KRISHNA!







WHEN I AM ALONE WITH THEE emoticon heart
O Lord of compassion!
The stars are shining,
The eyes are closed,
Here I am alone with Thee.
The hours which I love best,
Are those when I am alone with Thee;
My heart is enchanted and enchained
In the noose of Thy sweet and tender love;
Thou art my one true love!
I drink the nectar of Thy eyes
I am lifeless without the sight of Thee....
Thou art my true Beloved ... Emoticon heart


Quando estou sozinho conTigo, emociona o corção
Ó, Senhor da compaixão!
As estrelas estão brilhando, os olhos estão fechados, aqui estou eu sozinha conTigo.
As horas que eu mais gosto, são aqueles quando eu estou sozinha conTigo;
Meu coração é encantado e acorrentado no laço do Teu doce e terno amor;
Tu és o meu verdadeiro amor!
Eu bebo o néctar dos Teus olhos, sou sem vida, sem a visão de Ti...
Tu és o meu amado de verdade...


.

Nenhum comentário:

Postar um comentário